.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسف‌نژاد با انتقاد از عدم حمایت از بخش کشاورزی:
کشاورزان به ‌اجبار کشت خود را تغییر دادند
کشاورزان تا پیش از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، مشکلات زیادی داشتند، اما با اجرای قانون و عدم پرداخت بسته‌های حمایتی مشکلات آن‌ها دو چندان شده است، به طوری که به تغییر کشت روی آوردند.واردات محصولات در حال کشت هم مزید بر علتی است که کشاورزان..
کشاورزان به ‌اجبار کشت خود را تغییر دادند

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان این که کشاورزان مازندرانی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها دچار مشکل شدند، گفت: با اجرای این قانون و عدم پرداخت بسته‌های حمایتی به کشاورزان، کار آنها به تغییر کشت رسیده است.

به گزارش شمال نیوز"علی‌اصغر یوسف‌نژاد" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت با انتقاد از عملکرد وزارت جهاد و کشاورزی پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها؛ اصلی‌ترین مشکل کشاورزان را تأمین سوخت لازم برای چاه‌های کشاورزی و تأمین برق خواند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون افزون بر تأمین سوخت و برق کشاورزان در تأمین بذر و کود کافی هم با مشکلات جدی روبه‌رو هستند.

وی افزود: کشاورزان تا پیش از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، مشکلات زیادی داشتند، اما با اجرای قانون و عدم پرداخت بسته‌های حمایتی مشکلات آن‌ها دو چندان شده است، به طوری که به تغییر کشت روی آوردند.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس از طریق کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی پیگیر پرداخت بسته‌های حمایتی هستند.

سخنگوی کمیسیون صنایع معادن مجلس با انتقاد از تعرفه پایین واردات محصولات کشاورزی گفت: متأسفانه واردات محصولات در حال کشت هم مزید بر علتی است که کشاورزان به تغییر کشت روی می‌آورند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن از سفر معاون وزیر جهاد و کشاورزی در روز جمعه ( 19 فروردین ) به حوزه انتخابیه مازندران خبر داد و افزود: تمامی مشکلات برای وی تشریح شد که امیدواریم ترتیب اثر داده شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام 21 فروردين 1390
بهتره بجای حرفهای چرت و پرت کار شهرساری رو پیگیری کنی جوانانی که به 1000ارزو به تو رای دادن
طوسي- بهشهر 21 فروردين 1390
اگر شهر ما هم چنين نماينده اي داشت بهش افتخار ميكرديم. واقعا تو نماينده هاي استان نمونه هست.خدا پشت و پناهش
امير 21 فروردين 1390
بادوست دوم موافقم اگر سوادكوه اين چنين نماينده فعال داشت غمي نبود بدبختي هيچگاه نماينده گان سوادكوه در حد وانداده يك نماينده شهرستان دورافتاده هم ظاهر نشده اند .
نا شناس 21 فروردين 1390
بعد از سالها دوتا نماینده خوب برای شهرمون بلکه برای استانمون پیداشدن هم خوب حرف می زنند هم خوب کار می کنند هم باهم یکدل و متحدند شجاعی یوسف نزاد دوستوت داریم
نا شناس 22 فروردين 1390
آقاي يوسف نژاد انتخابات مجلس شوراي اسلامي نزديك است......... ؟ كجاي برادر تا حالا كجا بودي كه اين قشر زحمتكش جامعه با خاك مساوي شدند .
نا شناس 22 فروردين 1390
آقاي يوسف نژاد از مشكل عدم تامين سوخت وبسته هاي حمايتي قول داده شده مرغداران بگوييدكه مرغداري هاي گوشتي را به تعطيلي كشانده وبازار واردات را براي دلالان فراهم كرده.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.